środa, 10 lutego 2016

Baby blue nails


Paznokcie, paznokcie, paznokcie! To jedna z moich pasji! Uwielbiam tę zabawę kolorami, przeróżne wzorki, zdobienia i dodatki. Zrobię o tym kiedyś osobny post - jak to wygląda u mnie. Bo tym razem paznokcie które będę nosić przez najbliższy czas wykonała Paulina :)
Moja znajoma z roku zawsze chodziła z pięknymi paznokciami żelowymi, ja jednak nie byłam nigdy ich zwolenniczką więc nigdy się w to nie bawiłam i każde zdobienie wykonywałam na swojej naturalnej płytce. Jednak od pewnego czasu moje paznokcie znowu zrobiły się miękkie i słabe przez pracę i postanowiłam że jeden raz zrobię sobie przedłużane na formie i umówiłam się właśnie do Pauliny :)
Powiem wam, że jestem jak na razie mega zadowolona z nich. Jest to dla mnie totalna nowość i na początku przez pierwszych kilka godzin nie mogłam się przyzwyczaić do długości i to tego że no nie są to moje naturalne paznokcie. Jednak tak bardzo mi się podobają że nie mogę się na nie napatrzeć! Nie są one też krótkie (jak dla mnie) ale jak na razie ich długość mi nie przeszkadza i mam nadzieję że tak pozostanie ponieważ przy moim aktywnym trybie życia byłoby to utrudnienie :)

 


 

 

No i jak Wam się podobają paznokcie? :)
Na małym palcu na białym lakierze jest efekt syrenki (Indigo)
Palec serdeczny - piórko na białej bazie i niebieskiej plamce - nr 185 Colorista
Natomiast kciuk, palec wskazujący i środkowy to Colorista pst 03
Lakiery są z firmy: ESTETIQ.

 

Ja już się nie mogę doczekać kolejnego zdobienia jakie wymyślimy i zrobimy ale to dopiero za jakiś czas - teraz nacieszę się tymi! :)
Paznokcie wykonane zostały we Wrocławiu więc jeśli ktoś chciałby kontakt do Pauliny to piszcie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz