poniedziałek, 8 lutego 2016

First day!


Nowy miesiąc, nowy tydzień, kolejny poniedziałek. No właśnie kolejny a jednak inny niż wszystkie pozostałe. Ten poniedziałek nie jest taki jak poprzednie. Od dzisiaj wchodzą w moim życiu w końcu zmiany które planowałam od bardzo dawna! Nie będę zdradzała wszystkie od razu w pierwszym poście bo to nad czym teraz pracuje będzie wymagało czasu ale niebawem na pewno pojawi się na ten temat post! :)

Nigdy nie wiadomo o czym pisać za pierwszym razem, więc nie będzie to zbyt długa notka :) - poza tym długie posty chyba są też męczące, czy nie?

Bloga założyłam pod wpływem chwili i to był w sumie taki impuls.  Nie określę teraz o czym konkretnie on będzie ale możecie z pewnością spodziewać się wszystkiego ponieważ jestem osobą która lubi dużo w życiu robić, rozwijać swoje pasje i hobby także dużo tematów będzie poruszane i przedstawiane :)

Cały dzień zbierałam się do tego żeby zacząć pisać i aż zastał mnie prawie wieczór :) Mam jeszcze przed sobą kilka rzeczy do zrobienia więc muszę się zmobilizować i zacząć działać. Następny wpis mam nadzieję będzie już bardziej konkretny i przede wszystkim że będę miała WAS - CZYTELNIKÓW! :)


A dzisiaj niby było słoneczko ale proszę jak widać troszkę chmurek też i wieje strasznie! Taka ta pogoda zdradliwa więc trzeba uważać żeby się nie przeziębić i nie rozchorować! :)

Uciekam działać, więc do następnego! ;)
xoxo M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz