piątek, 18 marca 2016

POŁĄCZ KROPKI

Szukałam, szukałam, szukałam i w końcu znalazłam! I nie macie pojęcia jak bardzo jestem z tego powodu szczęśliwa! :) Ale może do rzeczy! Jako mała dziewczynka zawsze lubiłam kolorowanki (a kto nie lubił), proste rebusy czy łączenie kropek po to aby powstał obrazek. Długo szukałam w sklepach stacjonarnych - Empiku czy Matrasa książki w której są obrazki powstające przez połączenie kropek. Jednak nigdy nie udało mi się jej znaleźć za to kolorowanek dla dorosłych nigdy nie brakuje! I ostatnio przeglądając sobie stronę Empiku w końcu udało się i natrafiłam na nią!
 
 Ta książka jest podzielona na trzy kategorie:
  • LUDZIE
  • ZABYTKI
  • PRZYRODA
Liczba wszystkich ilustracji wynosi 120. Każda z nich składa się minimum z 300 kropek. I nie myślcie że jest to bułka z masłem! Czasem zanim znajdę odpowiednią cyferkę mija trochę czasu, albo zdarza mi się również z rozpędu połączyć je w złej kolejności. Fajną opcją również jest fakt że kartki są perforowane, a więc spokojnie można łatwo je oderwać pokolorować i komuś podarować bądź powiesić na ścianie. 
Możecie ją dostać  TUTAJ.
Jest również dostępna druga opcja z innymi kategoriami:
  • DZIEŁA SZTUKI
  • KRAJOBRAZY
  • POJAZDY
Możecie ją dostać TUTAJ. Ja po nią sięgnę jak tylko skończę tą którą posiadam teraz! :)
Z tego co się orientuje na stronie Matrasa również można by je kupić jednak jak ja chciałam to produkt był niedostępny.


   

Tuż po spisie treści mamy kilka słów od autorów. Kilka wskazówek. Ponieważ niektóre obrazki łączą się nie tylko za pomocą cyferek ale również i za pomocą liter! Z pewnością taka zabawa jest dla osób cierpliwych i precyzyjnych bądź dla osób które chcą nad swoją cierpliwością popracować.





 Czasem bardzo ciężko jest połączyć jeden punkt z drugim bo jeden jest na jednym brzegu kartki a drugi punkt na zupełnie przeciwnym dlatego często przydaje się również LINIJKA! :)

 

Autorzy zadbali również o to, żebyśmy wiedzieli jaki rysunek nam powstał jeśli się go nie domyślamy. Na samym końcu książki jest spis ilustracji i każda strona ma dopiskę cóż się na niej znajduje :) Także bez obaw!



Ja Wam życzę miłego dnia, dużo uśmiechu i uciekam do zabawy! Łączenie tych kropeczek tak mnie wciąga że tracę poczucie czasu! Zdecydowanie polecam to wszystkim :)
A jeśli już w tym "siedzicie" jakiś czas to może wiecie gdzie jeszcze można dostać takie książeczki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz