wtorek, 8 marca 2016

Kalendarz ścienny

Mamy marzec a ja kilka dni temu stworzyłam i odebrałam własny kalendarz ścienny :)
W sumie żałuję, że nie pomyślałam o nim wcześniej, bo od pewnego czasu przywykłam do kalendarzy książkowych, które mogę wrzucić do torby, walizki i w każdej chwili do niego zerknąć. Jednak skusiłam się do stworzenia kalendarza na stronie EMPIK FOTO. Bardzo spodobał mi się pomysł że mogę zrobić ten kalendarz jakby od podstaw - wybierając dowolne dostępne tło czy klipart. No i przede wszystkim mogłam wrzucić tam dowolne zdjęcia. Prostszą opcją jest skorzystanie z gotowych szablonów. Jednak ja lubię mieć wszystko po swojemu, więc zajęłam się edytowaniem i dopracowywaniem każdego miesiąca tak, abym była zadowolona :) Tworzenie projektu jest bardzo proste i intuicyjne z pewnością każdy z Was sobie z tym poradzi! :)
Zachęcam w szczególności że na te kalendarze jest teraz promocja i naprawdę można to potraktować jako fajną okazję. Sami ustawiacie od kiedy ma zaczynać się kalendarz i jest on na kolejne 12 miesięcy.

Tak jak widzicie macie podział na 'Zdjęcia', 'Szablony', 'Kliparty' oraz 'Tła'. Możecie rozwijać sobie w każdym dziale listę i kategoriami wybierać interesujące Was obrazki i dodatki. Wielkość oraz pochylenie każdego wybranego kształtu możecie dowolnie dopasować, przesuwać i odwracać w dowolne miejsca.

 
Co dodatkowo mi się spodobało? Fakt że mogę zaznaczyć jednym z kilku proponowanych kształtów daty które są dla mnie ważne. Nie dość że mogłam je wyróżnić dowolnym kształtem to można jeszcze wybrać kolor oraz stworzyć własny podpis do wybranej daty. Tak więc możecie pozaznaczać urodziny znajomych czy bliskich, ważne wydarzenia które macie już zaplanowane bądź międzynarodowe święta które obchodzicie :) takie jak np. dzień uśmiechu czy przytulania :) Ponadto do każdego zdjęcia możecie wybrać dowolną ramkę, a wybór jest ogromny. Ponad 100 przeróżnych wzorów w różnych kolorach. Wszystko zależy od Was! Jednak troszkę czasu z tym schodzi powiem szczerze, że ja sama miałam kilka podejść. Ale udało się w końcu!


 
Pamiętajcie jednak aby starać się wybierać zdjęcia jak najlepszej jakości. Ponieważ później po wydruku będzie widoczne jeśli będą one słabe. Ja miałam ogromny problem żeby zdecydować się tylko na 12 zdjęć więc zaczęłam kombinować i do każdego miesiąca tworzyłam mini kolaże ze zdjęciami znajomych. Dobierałam je sobie odpowiednio do każdego miesiąca tak że mają one jakieś znaczenie. Wybrałam również kilka dat ważnych dla mnie w każdym miesiącu i oznaczyłam je dwoma różnymi kolorami - jeden to urodziny bliskich i przyjaciół natomiast drugi kolor to właśnie różne święta bądź wydarzenia :) Mój kalendarz zaczyna się od marca 2016 i ostatni miesiąc jaki obejmuje to luty 2017 roku.
Postawiłam na prostotę jeśli chodzi o tło i nie kombinowała zbytnio. Minimalizm czasem jest lepszy niż jak jest czegoś "nawalone" dużo.  A oto mniej więcej efekt jaki otrzymałam:





 A Wy jakie kalendarze wolicie? :) A może wystarcza Wam tylko ten w telefonie gdzie również można wszystko zapisać, a w dzisiejszych czasach chyba nikt zbytnio nie rozstaje się z telefonem więc zawsze ma się go pod ręką :)

4 komentarze:

  1. Kalendarze za chwilę znowu będziemy na kolejny rok zamawiać, na razie zamówiłam sobie za to z imprez z całego roku fotoksiążkę na https://www.cewe.pl/ nawet się nie spodziewałam że to będzie aż taka fajna pamiątka. I że tak ładnie wyjdzie. Zdjęcia bardzo dobrej jakości, wyraźne wydruki.

    OdpowiedzUsuń